Maandag 30 april 2007 - Reisverslag uit Ebeltoft, Denemarken van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Maandag 30 april 2007 - Reisverslag uit Ebeltoft, Denemarken van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Maandag 30 april 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

30 April 2007 | Denemarken, Ebeltoft

Even een kort bericht vanuit een zonnig Denemarken, graadje of 16, best lekker. Zaterdag een lange rit van 12 uur gehad met veel files. Huisje valt tegen, veel achterstallig onderhoud, Novasol komt straks de schade opnemen. Al veel vis gevangen, Jeroen en Jasper hebben samen al zo n 60 vissen gevangen waaronder 1 mooie zeeforel. Uitvoerig verslag staat op Jasper zijn pc maar dat krijg ik nog niet op de site, blijven het proberen, Allemaal de groeten en tot mails. Ard en fam. Verolme + van Vliet

• 30 April 2007 - 10:09

Hema:

heerlijk al die vis, mar ik lees nog niets over tong, dat komt toch nog wel. Zo ja als dat er ook 60 worden dan weet je deze tante toch nog wel te wonen he.
    Dat racen is dus ook niet gelukt, jammer van de files en het huis, gelukkig is het zonnetje er wel voldoende en kunnen jullie lekker al die vis op de barbeque gooien.
    Nog heel veel (vis)plezier

• 30 April 2007 - 17:00

RANCAR:

Goed om te horen dat er al veel vis gevangen is. We wachten geduldig op de foto's en het verslag. Ook goed nieuws vanuit Nederland, 2 RANCAR leden hebben zich geplaatst voor het NK kusthengelen.
    Groeten en vangsu !!

• 30 April 2007 - 17:00

RANCAR:

Groeten en vangsu !!

• 30 April 2007 - 18:36

Carola:

hallo Allemaal

Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Jammer van het huisje maar dat wordt vast goedgemaakt door de visvangst. Mijn schoonouders (van Vliet) kijken vast hun ogen uit! groetjes aan Duke en Sunny

• 01 Mei 2007 - 11:41

Wito:

Nou al die vis hoeft voor Tom natuurlijk niet, maar ik hou wel van een lekkere gebakken zeeforel met amandeltjes.
    Ja onze reis gaat pas in juni beginnen dus daarover nog geen bericht.
    Verder gaat hier alles naar wens en hebben nog heerlijk weer
    Heel veel plezier nog met z'n alles.