woensdag 02 mei 2007 - Reisverslag uit Ebeltoft, Denemarken van Ard & Ria - WaarBenJij.nu woensdag 02 mei 2007 - Reisverslag uit Ebeltoft, Denemarken van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

woensdag 02 mei 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

02 Mei 2007 | Denemarken, Ebeltoft

UB stick met alle info overzetten lukt nog niet. Hebben weer prachtige dagen achter de rug. Veel gevist, naar Greena geweest,eerste flesje Remolade gekocht en aardig wat zonneenergie opgedaan. Gisteren heerlijk naar Dirkie Kuyt gekeken, heerlijk Robben mis en Dirk raak. Vandaag naar Sletterhagen geweest en een paar uurtjes gevist, schollen en botten van 40 cm waren meer regelmaat dan uitzondering. Inmiddels al een aardig vriesertje vol. Jeroen zit bijna op de 100 en wij drieen hebben er samen ook zo n aantal. Ruud, Jeroen heeft belooft zijn verlsag op de Rancar site te plaatsen, met foto s. Onze verbouwing gaat thuis ook goed begrijpen wij dus blijven wij nog maar even uit de buurt. Novasol heeft inmiddels weer wat dingen om en rond het huis vervangen, volgend jaar maar met Dancenter in zee. Morgen wordt het afzien,winkelen in Aarhus, Jasper verheugt zich er op, al die Deense meiden bekijken. Gaan nu eerst BBQ, melden ons zsm, groetjes,
Ard

• 02 Mei 2007 - 15:09

Hema:

volgens mij is het deze hele reis afzien, alles zit ook tegen he, je hebt zon, vis, leuk gezelschap en dan voor Jasper morgen ook nog meiden en voor Ria waarschijnlijk toch ook nog wel iets leuks een leuk vistasje ofzo, het personeel thuis gaat ook nog eens door, wel ja als het salaris dan ook nog gestort wordt kunnen jullie er best nog een paar daen aanplakken
    Hoe doe je dat dan met al die vis? ik neem aan dat er toch geen vriezer in de auto gemonteerd is.
    Nou vooruit ik zal het jullie toch nog maar toewensen
    NOG HEEEEL VEEL PLEZIER

• 02 Mei 2007 - 17:17

Paulien:

Hoi vakantiegangers,

leuk jullie zo te zien, hier gaat alles goed , inspectie is net weer geweest en alles verloopt voorspoedig.
    Met wijnand z'n knie gaat het ook goed
    groetjes van de thuisblijvers.

• 02 Mei 2007 - 18:34

Corrie:

Klinkt allemaal heel erg goed, zeker ook dat lekkere weer!! Daar zal Ruud blij mee zijn, Jeroen daar kun je niet meer onderuit!! Morgen dus echt een leuke dag, Ria leef je uit, en koopse!!
    Nog veel plezier, en mooi weer toegewenst!!

• 02 Mei 2007 - 21:15

Maaike:

Leuk om jullie vakantie zo te volgen.Fijn hè lekker weer!!!! En dan word het Liverpool tegen Milan weer een mooie wedstrijd hoop dat Liverpool wint.Toch een beetje nederlands met Dirk en Boudewijn.
    Nog veel plezier
    Groetjes Barend en Maaike