Laatste dag in Denemarken (dit jaar) - Reisverslag uit Ebeltoft, Denemarken van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Laatste dag in Denemarken (dit jaar) - Reisverslag uit Ebeltoft, Denemarken van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Denemarken (dit jaar)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

04 Mei 2007 | Denemarken, Ebeltoft

Gisteren Aarhus overleefd, alleen de jongens geslaagd met nieuwe outfits. De mannen hadden wel een werelddag met het bekijken van blonde deense hockey achtige schone meiden. Ria en Marrie daarintegen hopte van winkel naar winkel terwijl Bert en ik de hondenwacht liepen. s Middags weer gevist en slechts een paar kleintjes gevangen, valt tegen na gisteren.
Vandaag wederom prachtig weer, strakblauwe hemel, temperatuur een graadje of 14 in de wind en dik 20 in de zon. Probeerdern vandaag souvenirs in te kopen maar het is hier een (onverwachte ?) nationale feestdag en bijna alle winkels zijn dicht, erg he. Ruud je foto met vis hangt bij Steffen in de winkel. Of wij genoeg vis voor alle aanvragen hebben betwijfel ik en of wij alles diepgevroren mee krijgen is ook nog een vraag. Gaan morgen op ons gemak weg, een uur of 8, zullen dus wel niet vroeg thuis zijn. Thuis zal er nog een uitvoerig naslagwerk MET FOTO s geplaatst worden, mazzel,
Ard

• 04 Mei 2007 - 12:15

Hema:

klinkt weer leuk, en wij wensen jullie nog een gezellige avond en voor morgen een hele ontspannen terugreis zonder files
    tot ziens/horens
    en o ja de visboer hier heeft ook heerlijke verse vis hoor dus maak je geen zorgen

• 04 Mei 2007 - 17:29

Ria:

zo te lezen hebben jullie je prima vermaakt zeker met dat shoppen leuk om jullie zo ook een beetje te volgen nou geniet nog deze avond en een goede reis naar huis ben benieuwd naar de foto's en je naslag werk groetjes aan allemaal

• 04 Mei 2007 - 21:30

Corrie:

Zoveel vis als jullie gevangen hebben, zullen ze aan de andere kant van DK niet meer vangen hoor! De berichten daar waren nog " ZERO " En wat het weer betreft, hebben jullie de goede week gehad, het schijnt na het weekend slecht te worden. Nou een hele goede en veilige terugreis gewenst!

• 06 Mei 2007 - 14:09

Bert:

terug reis goed en snel verlopen, snel nog even een bosrestaurant bezocht(de vrouwen wilde niet meer koken)toen naar nieuwerkerk A/d ijssel om alle vis en spullen uit te laden. wat was mijn auto licht geworden naar moordrecht.het was een fantastische week daar in denemarken .ARD en RIA BEDANKT

• 06 Mei 2007 - 15:28

Ruud:

Goed om te horen dat jullie weer veilig in NL zijn aangekomen! Maaruhhh.....inmiddels al een hele dag terug en nog geen vangstbericht...... :-)

• 06 Mei 2007 - 19:17

Ruud: