Rondje Florida - voorpret - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Rondje Florida - voorpret - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Rondje Florida - voorpret

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

04 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Met nog 4 weken te gaan wordt het tijd om eens iets van de reis prijs te geven.
In het kort hieronder een overzicht zoals wij plan zijn te reizen. Zoals gebruikelijk bij ons zijn wij flexibel en kan er hier en daar wat van de route worden afgeweken.
Tegen onze gewoonte in hebben wij al wel de eerste en de laatste week de accommodatie vastgelegd.

Programma in een vogelvlucht, maar dan per auto :

Vrijdag 03 augustus, vertrek met Martinair, vluchtnummer MP 635, vertrek Schiphol 13.40 uur, aankomst Orlando 17.35 uur.
Vervoer op Maat naar Schiphol is geregeld, moeten het alleen nog even vragen. Mocht de chauffeuse ons nog wil wegbrengen dan beginnen wij de reis met laagvliegen, is een goede opwarming voor de daaropvolgende vlucht.

Voor zowel de heen als terugvlucht hebben wij Comfort Class kunnen regelen zodat zelfs de jongens hun benen kwijt zouden moeten kunnen, zelfs de stoelnummers weten wij al, 2 aan 2 bij het raam, speciaal voor Ria uiteraard.
Op Orlando Airport staat een Luxury Minivan voor ons klaar, kunnen dus nog 3 lift-STERS mee

Van vrijdag 03 t/m zaterdag 11 augustus verblijven wij in een driekamer appartement in het Parkway International Resort te Kissimmee (nabij Orlando).
Website http://www.islandone.com/ior/parkway.html
Gedurende deze week willen wij een bezoek brengen aan Magic Kingdom, Epcot Center en Sea World.

Van zaterdag 11 t/m zaterdag 18 augustus toeren wij via Kennedy Space Centre, Miami, the Keys en de Everglades richting het ons geliefde plekje aan de Golf van Mexico, Clearwater Beach.

Van zaterdag 18 (wat was dat ook alweer vandaag ?) t/m zaterdag 25 augustus verblijven wij in een “ Waterfront deluxe 2 bedroom 2 bath apartment “ in het Parker Manor Resort.
Website http://www.parkermanor.com/
Jeroen kan hier proberen te vissen, Ria lekker bakken, Jasper kan op zoek naar de rode Baywatch badpak chicks en ik, ach, ik pak wel een Budweiser.

Zaterdag 25 augustus terugvlucht met Martinair, vluchtnummer MP 632, vertrek Orlando 19.05 uur. Aankomst Schiphol op zondag 26 augustus om 08.30 uur.

U ziet het, het blijft behelpen bij die Olmpjes, houden u op de hoogte.

• 04 Juli 2007 - 20:04

Hema:

zo dat is een reis die mij ook wel wat lijkt, we hebben Amerika nog nooit op ons verlanglijstje gezet, maar dit klinkt toch wel heel aanlokkelijk.
    En als ik zo de websites bekijk zijn de onderkomens ook niet mis.
    Ik ga de attracties die jullie willen bezoeken maar eens googelen (google)dan heb ik ook mijn voorpret.
    Wij kijken heel erg uit naar de reisverslagen, hoop dan ook dat jullie maar veel zin hebben om achter internet te kruipen.
    Ik begrijp dat het niet de eerste keer is dat jullie die kant opgaan, dus als ik advies nodig heb dan zal ik dat zeker aan jullie vragen.

Voor nu HEEL VEEL VOORPRET en darna EEN SCHITTERENDE REIS

groetjes

Marian en Henk

• 04 Juli 2007 - 20:13

Hema:

nagekomen bericht
    ik zal je geheugen opfrissen 18 aug.is inderdaad een feestdag dan wordt je neef Robert 37

• 06 Juli 2007 - 21:44

CaJa.M-E:

Leuk die mogelijkheden, eerst met WITO en HEMA en nu dus ook OLM. We zien met belangstelling uit naar de belevenis- verslagen en de foto´s van denkelijk vooral grote en/of onooglijke gekke vissen. Bij HEMA en WITO konden we door
    bekendheid van sommige gebieden kommentaar geven, edoch Amerika kennen we alleen maar via paar korte zakentripjes New York, Boston, Allentown
    en wat plaatsjes daar in de buurt. Wel kunnen we ons herinneren dat je b.v. aan de kust bij Boston lekker kreeft kon eten.

Normen in goede restaurants zijn in de V.S. wel iets anders dan hier. We waren daar bij de leverancier van stoom turbines General Electric. De kordate serveerster begroette die klanten gewoon met noemen van de voornamen. Ze pootte ons stevig op onze stoelen en bond ons
    een groot slabbetje voor met zo´n opvang-zak en we konden aanvangen met demonteren van de kreeft. We wensen jullie ook een paar van die belevenissen toe. Veel plezier en geniet met grote Amerikaanse teugen. Goede reis en hartelijke groeten vanuit nu ook al knap warm Madrid, Carmina en Jaap.

• 09 Juli 2007 - 10:34

Maaike:

9-7-06
    ik zal jullie reis zeker volgen ik vind
    het leuk om jullie reis mee te beleven
    en te zien waar jullie zijn
    groetjes allemaal
    maaike

• 02 Augustus 2007 - 20:07

Anneke:

Leuk om jullie reisplannen te lezen temeer daar we vorig jaar zelf ook in Kissimmee (Lake Berkeley)waren en ook alle andere plaatsen bijna hebben bezocht. Probeer op de Keys te blijven tot de zon ondergaat dat meot je altijd hebben gezien zegt men.
    We wensen jullie een heel fijne reis, geniet ervan en we zullen goed voor alles zorgen als thuisblijvers.
    Fijne vakantie en behouden thuiskomst, Johan en Anneke.

• 03 Augustus 2007 - 04:02

Corrie:

Klinkt allemaal geweldig en de apartementen zien er ook heel mooi uit.
    Wij hebben het in Clearwater Beach ook zo geweldig gehad toen, en Ruud heeft daar heel veel gevangen, vooral vanaf die grote brug. Daar heeft hij zelfs een hamerhaaitje gevangen, dus kijk uit Jeroen, hahaha.... In ieder geval een goede reis, en heel veel plezier gewenst,
    groetjes, Ruud Corrie Kim en Rob.

• 04 Augustus 2007 - 20:07

Anneke:

goed reis gehad? lekker in de zon? nu hier is het ook goed weer, hele dag buiten bezig geweest. Groetjes Anneke

• 04 Augustus 2007 - 21:10

Ca.Ja,M-E.:

Hopelijk goed aangekomen.? Fijn verblijf gewenst. Hopen vlug berichten te lezen en fotoos te zijn.Mijdt wel die verrekte oude bruggen.Amerikanen bouwden zulke dingen met dezelfde gedachten als in de WO-II de Liberty en Victory schepen.
    Warme groeten uit Madrid; hopelijk hebben jullie beter en iets koeler weer.
    Ook beter voor de evt. visvangst.Carmina en Jaap