Dag 18 - Reisverslag uit Clearwater Beach, Verenigde Staten van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Clearwater Beach, Verenigde Staten van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Dag 18

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

21 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Clearwater Beach

Maandag 20 augustus 2007

Vandaag was het winkelen geblazen, een favoriete hobby maar dan niet van mij.
Eerst naar Tampa waar een enorm winkelcentrum is, de "International Plaza". Dit heerlijk koele winkelcentrum heeft enkel dure zaken zoals Gucci, Build-a-Bear Workshop, Victoria's Secret, Tony Bahama, bèbe en bèbe Sport (voor Birgit & fam.) Hier hadden wij het dus snel gezien dus hup, terug naar Clearwater want Ria is natuurlijk niet voor één gat te vangen.
Het volgende winkelcentrum "Westfield Countryside" was meer geschikt voor onze beurs en de creditcard werd weer danig op de proef gesteld.

Vangst : schoenen voor Jeroen & Jasper, shirt voor Jeroen & Ard, overhemd voor Jeroen, riem voor Jasper, deurmat voor Jeroen, luchie voor de vrouw, fles whisky voor ons 4 en wc versiersels voor iedereen die thuis onze mooie, nieuwe, plee gaat bezoeken.

Om 4 uur weer zembad, coctail, budweiser enz....
Jeroen ving nog 4 catfishes en 2 "klein grut visjes". Omdat wij vanmiddag al vet hadden geluncht bij Wendy's, vanavond maar een broodje ei in de hut genomen.

Voor de niet USA kenners nog een wetenswaardigheidje. Als je hier tankt dan kan dat uiteraard middels creditcard. Doe je het cash dan moet je eerst naar de kassier om geld te geven waarop je de tegenwaarde in brandstof kan tanken. Men had hier teveel last van mensen zoals Christiaan Albers.

O ja, vast een voorzichtige oproep vanuit de States. Het schijnt dat onze Schiphol taxi door een jonge onverlaat is gebruikt voor joy-riding en lichtelijk in de kreukels ligt. Na 3 weken USA verwachten wij straks uiteraard wel een glimmende, schadevrije limo !

Groeten van ons.

• 21 Augustus 2007 - 07:46

Bert.:

goeie morgen.
    dat dat winkelen voor jou geen hobby is dat was bekend maar, denk je wel met al die aankopen aan het overgewicht bij het terug komen !!!! anders moet je het maar zien te verpatsen en bij terugkosmt maar gaan winkelen in Bavariastad hier.
    maarja ,sla je er nog even doorheen en doe verder nog leuke dingen want voor je het weet ,is alles voorbij enne enne als je vervoers problemen hebt , laat mij het dan evt. weten. ik ben toch thuis.
    groeten uit Moord.

• 21 Augustus 2007 - 09:15

CaJa.M-E:

Winkel-belevenissen duidelijk ontvangen en bedankt. Die creditkaart toestand is in de VS al een halve eeuw normaal. Destijds bij Amerikaans bedrijf gewerkt; wij zeer ouderwetse mensen betaalden met echt geld, de Yanks met hun C.C., zelfs parkeren, paar kleine boodschapjes alles op de plastic-pof.Zoals nu ook in Europa.
    Wat een mazzel dat je mooi blijft verstoken van het orkaan gebeuren. Tot het volgende relaas, met gr.C+J.

• 21 Augustus 2007 - 11:17

Corrie:

Dat het winkelen voor Ria is dat geloof ik niet zo hoor, volgens mij heeft ze de minste inkopen gedaan, en zijn de mannen beter geslaagd. Nog veel plezier verder!!
    Groetjes Ruud en Corrie

• 22 Augustus 2007 - 21:07

De P's:

Winkelen mag dan niet je hobby zijn, probeer het eens als schrijver! Volgens ons kom je beslist ver.

De schipholtaxi is door Toyota technisch goedgekeurd voor de reis, maar zal niet nog deukvrij zijn, ach een knieoor die daarwat van ziet.

Denken jullie overigens dat al die aankopen in de auto passen? Zo niet dat kunnen wij wel een dakkoffer of aanhanger regelen, laat het even weten.

Tot zondag, met hopelijk minder vertraging als zus en zwager 5,5 uur!

Groeten, Carla John Bjorn en Pim