Dag 8 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

11 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vrijdag 10 augustus 2007

I.v.m. absolute doofheid aan mijn (Ard) linker oor redelijk vroeg op om te vragen waar er ergens een dokter is. Wij werden naar Centra Care gestuurd, hier zo'n 10 minuten vandaan. Een modern, klein kliniekje met alles erop en eraan. Na 6 formulieren te hebben ingevuld en $ 168,- te hebben afgetikt begon het lange wachten. Na 2,5 uur en en het doorspuiten van het oor (5 min. werk) was alles weer luid en duidelijk hoorbaar. Thuis maar even CZ aanschrijven.

De rest van de dag werd doorgebracht in/aan het zwembad, vanaf 5 uur was er Live Music maar ik denk niet dat deze gitarist/zanger de eerste ronde van (senior) Idols zou overleven. Na het eten van Fish Fry (Fish & Chips) om 19.00 uur naar de hut om de koffers te pakken om morgen rond 08.30 uur te vertrekken richting Kennedy Space Centre om te kijken of ze het lanceerplatform alweer een likje verf hebben gegeven.

Dat het zonnetje goed zijn werk heeft gedaan is te merken aan Ria d'r rug, lijkt wel een buckelpiste, maar dan in de zomer, allemaal blaasjes dus smeren, smeren en nog eens smeren.

Of er na vandaag nog zo makkelijk internet te verkrijgen is merkt u wel,
groeten van ons 4.

• 11 Augustus 2007 - 11:33

CaJa.M-E:

Wijs besluit om oorsmid naar e.e.a. te laten kijken. Gehoorapparaten zijn denkelijk duurder. Hoorden vandaag geen gunstige weerberichten voor Florida. Wel warm, maar veel regen. Goed om bij te komen van zonnebrand. Doorgaan met fijne vakantie en veilig autotripje.Gr. uit nog steeds beetje opwarmend Madrid,C+J.

• 11 Augustus 2007 - 20:16

Hema:

Zo wij liepen een paar dagen achter omdat we naar Linda zijn geweest in Heiloo, Henk klussen ik alleen leuke dingen doen met Pepijn en Linda.
    De PC van Nico heeft kuren waardoor ik dus niets kon lezen van jullie avonturen, maar vanavond de schade ingehaald en absoluut genoten van de leuke manier waar op je jullie belevenisen beschrijft.
    Geen wonder dat er zoveel tonnetjes rondlopen in de VS, wat een vreetschuur alles groot, als ik zelf niet zo'n (vr)eter was zou ik er misselijk van worden, ben net 20 kg afgevallen dus ik denk dat ik de VS toch maar over moet slaan.
    De spaceshuttle in het eggies zien lijkt me bar interessant,maar ja aldat andere ook, heerlijk om gewoon weer kind te worden en in die pretparken rond te banjeren en gillend van de lach naar beneden te storten in een karretje, wij deden dat in Disney parijsen dat vonden we al schitterend.
    Wat je oor betreft, heerlijk dat het over is, al is het ook wel eens makkelijk om niet alles te horen, onze vriend Martin kreeg dat in Thailand met een onsteking erbij, ging daar naar een privekliniek met en prive verpleegster die hem begeleide, werd behandeld, kreeg medicijnen en moest 14 euro afrekenen, 2 dagen laer was alle leed geleden, fantastisch en neit te begrijpen dat het zo goedkoop en luxe kan.
    Ikzal de verslagen uitprinten enproberen tijd te vinden om ze bij jemoeder af te gevenof op te sturen, of is er al iemand anders die dat doet?
    Veel plezier npg verder en wij kijken al weer it naar het volgende verhaal

Groetjes

Henk en Marian

• 13 Augustus 2007 - 00:19

Hans:

Na de vakantie Sonja Bakkeren voor jullie geloof ik, heeeeerlijk, zon, zwembad, volop genieten en makkelijk eten, wat wil een mens nog meer!
    Fijn dat alle schreeuwende Yanken weer kan horen Ard!
    Vette watten voor het zwemmen gebruiken he!