Lekker lui - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Lekker lui - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Lekker lui

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

12 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Zaterdag 11 april en zondag 12 april

2 luie dagen, heerlijk weer dus beide dagen lekkere boswandelingen gemaakt. Zaterdag even naar Loenen gereden, vervolgens nog naar Hoenderloo beide dorpjes liggen onder de rook van Beekbergen, dus bijtijds weer bij de hut voor een lekker glaasje water.
’s Middags lekker vast een beetje door de ACSI campinggids gewandeld om de zomervakantie voor te bereiden. ’s Avond de grillplaat weer in gebruik genomen en ook hier vlogen de stoppen er niet uit. Het smaakte voortreffelijk, Sonja zal er vrede mee (moeten) hebben.

Zondag de grote luifel tijdig eraf gehaald om nog even een “paar andere kleine” te proberen zodat wij van de zomer deze op doorreis kunnen gebruiken om snel even uit de zon te kunnen zitten, of droog…

Verder lekker kalmpjes aan, beetje in de zon zitten, beetje lezen, beetje Parijs-Roubaix kijken, cluppie heeft weer gewonnen, morgen helemaal lekker uitgerust naar huis.
Wat een weer hebben wij gehad, heerlijk.
Vanavond eerst Sonja nog even tarten met en bakplaat diner, moet kunnen.

Tot een volgende break, ergens midden mei, als het goed is.

• 13 April 2009 - 07:14

Car;la En John:

Zo torteltjes weer thuis, hoe was jullie tweede huwelijksreis, flink genoten van elkaar, of lag Sunny in de weg (of Sonja).
    Ook wij hebben na onze motorrit niet stil gezeten, John heeft zaterdag bij Jolanda en Peter geklust en ik in huis. Zondag in de tuin gewerkt, mooie Pasen!!
    En nu op voor the big battle in juni.

Groetjes van ons.

• 21 April 2009 - 18:49

CaJa.M-E:

Vanavond 21.04.09 heel toevallig nog eens even gekeken in onze TELEPOLIS
    mailbox. Gebruiken we nooit meer en ieder weet dat we nu het liefs werken met ons adres
    In ieder geval was het leuk om te lezen over je enge bos avonturen, slangen, etc. en nog net geen wilde beren of zwijnen. Nu weten we zelfs ook al dat je eigen cluppie afgelopen zondag heeft gewonnen.
    Dat geeft de burger moed en vertrouwen. Warme groetjes Carmina en Pa