Wel fris, géén vis. - Reisverslag uit Groede, Nederland van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Wel fris, géén vis. - Reisverslag uit Groede, Nederland van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Wel fris, géén vis.

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

19 Mei 2009 | Nederland, Groede

Maandag 18 & dinsdag 19 mei

De maandag begonnen met een kort bezoek aan Breskens voor mensen-aas en vis-aas. Het eerste was prima maar bij het tweede zijn wij zwaar belazert. De uitdrukking “ zo dood als een pier “ is uitgevonden hier in Breskens. Ze waren gelukkig niet duur, maar mee vissen was zinloos. Eigen schuld, dikke bult, hadden wij maar even moeten checken in de winkel.

Via de centrum van Groede terug naar de camping alwaar wij een uurtje of 3 hebben gevist, resultaat 1 aanbeet bij Jeroen en verder helemaal niets. Ben ik toch mooi overall winnaar van dit 2-daags evenement.

’s Avonds om een uur 8 vertrok Jeroen, na inlevering van de riek van Erik van Damme, weer naar huis waarna wij nog even een wandeling langs het strand maakten.

Dinsdag was het bijtijds op en om half 11 richting huis. Net voor wij weg reden moest er nog gauw even een duitse boxer op ons veld zitten schijten. Zelden zo’n rotwijf met hond snel weg zien hobbelen, als ze nou die drollen nog mee had genomen. Scheissmof !

Na nog een leuk gesprek met de eigenaar de heer van Damme was het afmars en zo waren wij rond 1 uur thuis na een kort weekje met enorm veel wind, niet al te warm, een hoop regen maar wel heel leuk en relaxed.

Een ieder weer bedankt voor het mee lezen en tot over 2 ½ week als de echte vakantie gaat beginnen. Eerst nog even een paar dagen geld verdienen.

• 20 Mei 2009 - 05:59

Corrie:

We hebben het weer met plezier gelezen, op naar de volgende vakantie!!

Ruud,Corrie + kids

• 20 Mei 2009 - 07:24

CaJa.M-E:

Laatst gezellige bericht
    weer prima gelezen en duidelijke plaatjes goed bekeken. Jammer dat je niet goed lijkende foto hebt gemaakt van de Drol,
    Hond en Vrouw. Dit alles uiteraard vriendelijk lachend onder toevoeging van de woorden dat het om een inzending ging aan "BILD AM SONNTAG" over hoe Duitsers zich gedragen op de Hollandse campings. Vooral niet kwaad worden maar vurige kolen op het hoofd stapelen.
    Bedankt en op naar je volgende ( rijkere visvangs ) verhalen,met warme groeten uit Madrid waar ons lekkere buitjes zijn beloofd voor het a.s. week-end,,,, C+J

• 20 Mei 2009 - 17:46

Pauline:

Weet je Ard, sinds wij al jullie vakantie belevenissen kunnen volgen, lijkt het net alsof wij met jullie meezijn. Ik kijk uit naar jullie Italie avontuur jullie zelf nog meer denk ik.

Vind het altijd leuk jullie belevenissen te lezen. Je bent eigenlijk je beroep misgelopen . Wie weet als collummist misschien nog eens ergens?
    Bedankt voor je leuke verhalen.

• 24 Mei 2009 - 14:25

Hema:

Hoi wel een latte reactie maar ja ook wij genieten van het vrije leven, zijn lekker van woensdag tot nu zondag in castricum geweest, leuke camping, direct aan de duinen en een heel gezellig manneke wat met ons mee kampeerde plus nog een dag een vriendje er bij.
    Dus opa en ik de hele dag achter de skelter aan duwen, niets mis mee want dan konden we zonder schuld gevoel weer wat lekkers tot ons nemen.
    Gezellige verhalen waren het weer, jammer van de storm en regen maar dat moet je dan ook beter plannen, wij hadden nl.alleen maar zon.
    Bedankt en we lezen met heel veel plezier de volgende verslagen.

• 07 Juni 2012 - 19:53

Bert: