Na regen komt zonneschijn - Reisverslag uit Calonge, Spanje van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Na regen komt zonneschijn - Reisverslag uit Calonge, Spanje van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Na regen komt zonneschijn

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

19 September 2012 | Spanje, Calonge

Woensdag 19 sept. 2012

’t Was vroeg maar dan heb je wat aan je dag, moeten ze gedacht hebben, Willeke, Jeroen van harte gefeliciteerd en veel geluk met de kleine Sophie.

Bij ons in Pals is het gisteren tegen 22.00 uur gaan donderen en bliksemen met daarbij enorme hoosbuien, dit duurde tot de vanochtend 11.00 uur, toen werd het eindelijk droog. Wij hadden nog geen regen gehad maar na deze watermassa kunnen wij er weer weken tegen.
Voor ons inmiddels de hoogste tijd om naar Calogne te rijden (18 km terug naar het zuiden), naar camping Treumal alwaar wij zowaar nog in het computerbestand stonden. Hebben een fantastisch plateau waar wij met 2 caravans opstaan en uitzicht op de baai met strand.

Na een voortreffelijke lunch (eieren met spek) brak ook de zon weer door en steeg de temperatuur van 18 naar 25 graden, prima te doen. Wij zullen hier een week staan, beetje in zee badderen en wat leuke plaatsen gaan bezichtigen, wij bekijken het per dag. Gaan het wel uitzingen denk ik.

Tot olms…

Ps. Stand kolonisten “fam.Lucky Dobbelsteen”- “Olm” 6-1, de hatelijke 0 is van het bord.