Dag 14 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

17 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Donderdag 16 augustus 2007

Vandaag lekker lui daagje, kamer wisselen, hebben nu magnifiek uitzicht over de Atlantische Oceaan. Ria heeft even een paar wasjes gedraaid en in de ochtend nog wat boodschappen gedaan. De hele middag weer in zee, aan zee, in het zwembad, in de zonnebrand, aan de Pina Colada, in de Budweiser, gesnorkeld, gesnurkt (Ria), oftewel, niets bijzonders gedaan.
Net een doorsnee doordeweekse dag, maar dan wel in Florida. We zijn wij nu zo rood als een bovenmaatse Lobster.

In een gesprekje met een op leeftijd zijnde Floridiaanse met Vlaams bloed in de aderen begrepen wij dat waar wij zwommen vanochtend nog een stingray (pijlstaartrog) zwom terwijl 50 meter verder kleine haaien aan het jagen waren. Oké, 't is weer is wat anders dan kwallen en zee-egels. De dame zat trouwens te wachten op de dolfijnen die met laag water vanuit de baai de zee inzwommen.

Wij zitten nu te wachten op die fantastische zonsondergang, moet nu lukken want de wolkjes zijn niet zo dik. Daarna gaan wij een eettentje opzoeken want Jeroen heeft vandaag nog géén hamburger op. Morgen om een uur of 9 vertrekken wij richting Naples aan de Golf van Mexico. Als er tijd over is gaan wij nog even in de Everglades naar een krokodillenfarm en met zo'n airboat mee. Of wij de komende dagen weer zo goede internet mogelijkheid zulen hebben is ok voor ons nog een verrassing.

Bad Rancar news: no fishing so far ! Sorry.

groeten van ons 4

• 17 Augustus 2007 - 09:25

Corrie:

Dat is schrikken een pijlstaartrog, weet nog wel dat wij het toen ook hoorden (gelukkig toen de vakantie er bijna op zat) want anders hadden we niet zo vaak in zee geweest denk ik. Wat leuk naar Naples!! Lekker hoor al die hamburgers Jeroen!!En ik hoop dat jullie toch nog die zonsondergang hebben gezien.

En dat slechte nieuws over dat vissen is niet zo belangrijk joh.....maar ik denk dat daar de meningen over verdeeld zijn?

Groetjes Ruud, Corrie, Kim Rob

• 17 Augustus 2007 - 09:33

CaJa.M-E:

Helaas nog geen sterke visverhalen. Bedankt voor overige meldingen; heel wijs dat je verkast naar Naples, lekker beschut aan de westzijde van Florida, dus uit de wind die over een paar dagen wel eens jullie kan komen bezoeken. Orkaan Dean pakt eerst Jamaica, dan Cuba en ligt op koers voor Florida ?
    Zo´n race trip over riet en struiken, op stuivende Airboat lijkt ons geweldig.
    In TV series kijken we er graag naar.
    Af en toe een klap uitdelend aan een toekomstige tas- of schoen-leverancier,
    sensatie verzekerd; goede vlucht gewenst.
    Tot de volgende belevenisen, uit iets afgekoeld Madrid, warme groet C+J

• 17 Augustus 2007 - 13:05

Bert:

na 2 weken hoef je nog geen verlangens te hebben naar huis .het is heel de dag verspeid regen en onweer. temp. is niet verkeerd boven de 20gr.maar nat!!!!!!!.zie dat jullie aankomende week nog veel te zien krijgen.probeer ook is wat spannends te beleven.het is maar goed ,dat jeroen een eind weg zit wat als hij hier zou willen vissen ,vangt hij geen staart veel te vers water. groeten uit Moord en blijven jullie volgen.