Dag 15 - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

18 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Naples

Vrijdag 17 augustus 2007

Omdat men hier in de Keys heerlijk relaxed is konden wij pas na negenen uitchecken, dus vroeg opstaan was niet echt nodig. Gisterenavond trouwens heerlijk gegeten in een tiki-bar (onder zo'n rieten dak aan het water), zonsondergang was nogal gewoontjes, in Groede hebben wij ze mooier gezien.

Nadat ik vanochtend om kwart over zeven door een zakelijke relatie wakker werd gebeld, die schrok zich rot dat 't ie met Florida aan de bel was, waren wij wel getuigen van een schitterende zonsopkomst. De zon, net boven de horizon, verscholen achter een palmboom met daaronder een hagelwit strand en een zee in verschillende kleuren blauw, ziet u het voor u ??

Na een aantal uren zijn wij in de Everglades gestopt en hebben wij onze Airboat ride gemaakt, heerlijk een half uurtje scheuren met watten in je oren, wat een kabaal maakt dat ding. Onderweg nog wat alligators, reigers en andere vogels gezien. Langs de weg die dwars door de Everlades liep hebben wij trouwens ook nog zat van die aanstaande handtassen gezien alsmede diverse schildpadden.

Rond 3 uur waren wij in Naples en vonden wij een perfect hotel, een Holiday Inn Express, 2 kamers met en tussendeur voor weinig geld. Verder hebben ze het grootste verwarmde zwembad van de stad, zeggen ze. Nou het was een lekker bad, heerlijk nog een paar uurtjes in gedobberd. Vanavond heerlijke steak gegeten in zo'n family restaurant. Deze was gespecialiseerd in Birthday party's dus de Happy Birthday to you werd regelmatig gezongen en dit in combinatie met een ijstaart. Aan de kaarsjes te zien werd iedereen 1 jaar.

Morgen op naar Clearwater Beach voor 7 nachten relaxen,
groeten,
Ard + fam.

Marjan, Henk, van harte gefeliciteerd met Robert zijn 37x 1ste verjaardag

• 18 Augustus 2007 - 09:13

Bert En Marrie:

Wat een heerlijke vakantie om jaloers op te worden geniet maar lekker
    maar van harte gefeliciteerd met julie
    25jarig huwelijk op naar de volgende jaren.
    een grote lik van sunny.

• 18 Augustus 2007 - 09:22

Corrie:

Van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk!! Jasper en Jeroen jullie kunnen ze eens flink verwennen!!
    Groetjes de van Noordjes

• 18 Augustus 2007 - 10:31

H,M, E En J:

Gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk, kijken uit naar de herhaling in 2032!!!

• 18 Augustus 2007 - 10:57

Hema:

Van Harte Gefeliciteerd met 25 jaar trouwe dienst, dus dat was er ook op de 18e, ik ben niet zo'n ster in zulke dingen onthouden hoor dus dat moet je me maar niet kwalijk nemen, wij zijn de boel aan het verzamelen voor een bezoek aan de paus, even de zegen vragen over een maand vakantie in Turkije vanaf 15 sept., lekker relaxen en toch veel ondernemen en nauurlijk de Turkse keuken weer eens goed proeven, maar goed eerst dus zoals onze Pepijn zegt pasgettie en papparonie eten in Rome.
    Veel plezier

Marian en Henk

• 18 Augustus 2007 - 11:41

Maaike :

hartelyk gefeliceteerd met jullie 25 jarig huwelyk weet je nog dat wy toen een kaart onder de deur lagen van het motel toen was het 18 jaar wat gaat de tyd hard nog veel plezier
    groetjes 18-8

• 18 Augustus 2007 - 13:23

De P's:

Allereerst van harte gefeliciteerd met julli 25 jarig huwelijk, want daarom was dit alles toch begonnen.

Na een week van hard werken weer de moed op kunnen pakken om jullie geweldige vakantieverhalen te lezen.
    Best wel een beetje jaloers hoor.

Nog fijne dagen gewenst en veel plezier.

Carla John Bjorn en Pim

• 18 Augustus 2007 - 17:47

Ria :

nou ook van mij hartelijk gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk en op naar de 50 he zoals ik lees hebben jullie het best naar je zin daar alleen ria het wordt wel nf he als je thuis komt maar geniet er maar lekker van hoor groot gelijk nog een fijne vakantie verder groetjes van uit Barendrecht

• 18 Augustus 2007 - 17:48

Tante Adri:

allereerst van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk en ik wens jullie nog heel veel gezonde en fijne jaren met de jongens.Zo te lezen hebben jullie het wel naar je zin he geniet er van en leesvoer heb ik genoeg leuk hoor Morgenochtend komt ma truus koffie drinken dus word er weer lekker gekletst (alleen maar leuke dingen hoor)
    Luidjes nog heeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier.

• 18 Augustus 2007 - 19:02

Kim :

Heeej

Gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk en nog een fijne vakantie

liefs Kim (een vriendinnetje van Jasper)