Dag 17 - Reisverslag uit Clearwater Beach, Verenigde Staten van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Clearwater Beach, Verenigde Staten van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Dag 17

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

20 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Clearwater Beach

Zondag 19 augustus 2007

Na alle festiviteiten van gisteren lekker uitgeslapen tot een uur of 9, daarna op het gemak aan de muesli, jus d'orange, koffie, gebakken ei met bacon en geroosterd brood met suiker om vervolgens tegen elven het zwembad op te zoeken.

Jeroen heeft nog enkele uren gevist, vangst 9 stuks, 4 catfishes, 3 pinfishes en 2 waar wij nog op zoek zijn naar de naam, allemaal klein grut, cm of 20-30. (zie foto's)

Vanavond in de hut lekker pasta gegeten met een glas rosé. Na de koffie zijn wij naar de haven gelopen en daarna naar Pier 60, hier is elke avond van 2 uur voor tot 2 uur na zons- ondergang straattheater (muziek, dans, goochelen enz..) en wordt er handwerk (rommel) verkocht (kettingen, schelpen, tattoo's enz..), wel erg gezellig. Uiteraard verkochten ze ook ijs, Ria nam heel bescheiden 1 bolletje, zij heeft hier 20 miuten plezier aan gehad, bij 2 scoops had ze nu waarschijnlijk nog bezig geweest, vies hè. Het laatste stukje van de pier is voor de vissers, na betalen van 50 ct mag je doorlopen. Jeroen kocht hier meteen nog wat diep-gevroren garnalen, kan hij het aas een beetje afwisselen met de inktvis. No shark today !

Vandaag wel iets bijzonders : wij hebben de auto niet gebruikt !!!
Groeten,

Ard + fam.

• 20 Augustus 2007 - 09:46

Anita:

Hallo allemaal,

Ziet er leuk uit allemaal. Geen verkeerd appartement dus :) Jeroen heeft het ook helemaal naar z'n zin zo te zien op de foto's! Die is niet meer weg te slaan daar de komende dagen.
    Heel veel plezier nog verder :)!

Oja krijgen jullie geen last met die tropische storm? Of gaat die net langs jullie? Die space shuttle kwam ook al eerder terug waarschijnlijk. Kunnen jullie dat ook weer zien....;)

Groetjes Anita

• 20 Augustus 2007 - 19:01

CaJa.M-E:

Weer hartstikke bedankt.
    Alsof Alzheimer gaat toeslaan opnieuw reactie bij vorig verslag geplaats.
    Vanaf nu beloven we het correct te doen.
    Komt misschien ook wel van de warmte die
    gelukkig morgen eventjes wat afneemt.
    Nog vele plezierige belevenissen gewenst en goed vangst. Eet je ook iets van het gevangene ? Groetjes C*J.

• 20 Augustus 2007 - 21:23

De P's:

Hoi allemaal,
    Ziet er geweldig uit, is zo'n haai ook gevaarlijk?
    Jullie vandaag de auto niet gebruikt. nou Pim wel. Werd bij de Brienenoord aangereden door een stomdronken vent die ook nog eens doorreed. Pim heeft hem vervolgens klem gereden (je weet wel vanuit die Amerikaanse series.
    Na dat wij (John=Bjorn) ter plaatse waren maar even de politie gebeld. Die hebben de jongeman netjes meegnomen en opgeborgen.
    Denk dat de auto nog wel in staat is jullie op te halen. Maar zoals je ziet zit een ongeluk in een klein hoekje, wees voorzichtig.

Carla, John, Bjorn en Pim

• 21 Augustus 2007 - 00:23

Joke Van Meenen:

Oeps weer een foutje jullie trouwdag vergeten( ik had het ook veel te druk met het vieren van die van mij hihihii) Alsnog van harte gefeliciteerd!!!