Viva Las Vegas – deel 3 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas – deel 3 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas – deel 3

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

24 September 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Donderdag 23 sept. 2010

Om 9 uur op zoek naar een ontbijt, dit keer werd het geheel in Hawaaiaanse stijl, Ria & Carla pancakes en de mannen, eieren, spek en toast, kan het Hawaaianser, zeg nou zelf.

Hierna een lekkere ochtendwandeling naar Monte Carlo, Bellagio en Ceasars Palace, onderweg passeerden wij nog wat Versace, Gucci, Tiffani, Chanel, Prada en meer van die onzinwinkels. Tot onze grote opluchting hadden de dames niet de behoefte er naar binnen te gaan, ze waren er niet op gekleed, zullen wij maar zeggen.

Genoeg gelopen, dus weer met de hop on bus naar de volgende hop off halte, New York, New York voor een echte Starbucks koffie, blij dat ze die hebben, smaakt beter dan het bekende Amerikaanse slootwater.

Vervolgens weer de bus in, lekker op het bovendek onder een zonnedak, bestemming het bekende Las Vegas welkom bord voor een fotoshot. Daarna terug naar MGM om via Tropicana naar Excalibur te lopen (kunt u het nog volgen). Onderweg nog wel even een hotdog gescoord, weer is wat anders dan die vette burgers.

In het hotel, waarin wij na 3 dagen nog steeds verdwalen, even een paar dollar in die rotkasten gegooid, u begrijpt het, wij winnen niets.

Dan maar zwemmen, het zonnetje was inmiddels iets in kracht afgenomen, dus was het nu wel uit te houden, veel beschutting is nl. niet.

’s-Avonds naar de “Tournament of Kings Dinner Show “, eerst een bakkie tomatensoep leegslurpen en daarna lekker met je handen een kip slopen, bestek is er niet, wel veel cola. Tijdens het eten draven de paarden met ridders langs je bord (die hadden wij dan weer wel).
Een leuk spektakel dat helaas veel te kort duurde. Dan nog maar even gokken, John bouwde zijn winst weer wat uit maar zag het vervolgens weer slinken. Carla bracht nog een genoeglijk moment door aan de roulette, uiteindelijke winst, tsja, wordt weer gewoon naar de baas over 2 ½ week, vrees ik. Morgen op naar het Westen,
Tot olms…

• 24 September 2010 - 09:47

CaJa.PasAntx.-E:

Prachtige foto´s spreken voor zich. Gelijk weer Parijs, New York, Venetié geproefd. Sorry dat ik bij die prachtige plaat van twee meisjes die op het busje wachten
    onmiddelijk moest denken aan het nieuws in de 020 krant De Telegraaf van heden waarin uitgebreid werd gebabbeld over de nieuwste Feyenoord-spelers bus om volgend seizoen mee naar Veendam,
    etc. te reizen. Niet aan denken nu gewoon nog poosje verder genieten van de V.S. Hartelijk dank en svp doorgaan met
    kiekjes schieten/sturen.
    Goede reis, CaJa.

• 24 September 2010 - 13:43

Rina En Jan :

Een goede reis en veel plezier.

• 24 September 2010 - 19:54

Bert.:

volg alles nog steeds,is jou wel opgevallen ,dat naast de eifeltoren een kopy van de aller eerste luchtballon staat.Hebben we enkele jaren geleden ook in Frankrijk gezien.Zijn wel iets veranderd als de huidige.Waar haal je toch altijd de energie vandaan om alles te noteren.nog veel pleizier de komende dagen.

• 24 September 2010 - 20:42

Ellen:

Petje af voor Ard voor de leuke verslagen (hoewel ik niet alles kan volgen, moet er denk ik zelf maar eens naar toe ;-))
    de schitterene foto's én de energie om dit allemaal bij te houden.

Liefs aan allen xxx