Back home again. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Back home again. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Back home again.

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

08 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Donderdag 07/vrijdag 08 okt.

Even een laatste melding omtrent ons reisje zodat iedereen vanavond met een gerust hart kan gaan slapen.

Na vanochtend of was het alweer gisterenochtend, nog 2 indianenwinkels, type Ugge, Ugge of zoiets doorgeworsteld en dan door naar LA Int’l Airport. Wij hadden reeds digitaal ingecheckt dus enkel de koffers inleveren. Max. toegestane gewicht is 23 kilo.
Ria had 22,55 en zelf had ik er 23,45. Tel op, deel door 2, zit je op 23 kilo rond, oké de handbagage was nauwelijks te tillen.
John (23,85 kilo en Carla 23,05 kilo zaten er iets boven, reken ik hun 3 (!) stuks handbagage dus ook niet mee.

Wij gingen om exact 16.00 uur de lucht in voor een vlucht met veel, stevige turbulentie, helaas niets aan te doen, gelukkig waren wij o.a. Space Mountain, goed ingehobbeld. Na 9,5 uur waren wij in Londen alwaar onze aansluitende vlucht naar 020 i.v.m. de mist een half uur te laat vertrokken.

Op Schiphol stond buuf Lien gereed ons om ons door de ouderwets gezellige oer-Hollandse vrijdagmiddag spits naar resp. Ridderkerk en Nieuwerkerk te rijden. De bagage ging zowaar allemaal in de auto al hebben wij John thuis uit zijn stoel/koffer-positie moeten knippen. Rond 17.00 uur was er het weerzien met Jasper en Sunny. Morgenavond nogmaals naar Schiphol om Jeroen en Sabine op te halen die nog lekker aan het bakken en braden zijn in Sousse, Tunesië.

Een geslaagde reis zit er op, iedereen alvast een prettige kerst en voorspoedig alsmede reislustig, 2011.

  • 09 Oktober 2010 - 19:53

    Ria:

    Zo ik zie dat jullie weer veilig thuis zijn nog bedankt voor jullie felicitatie sorry dat ik nu pas reageer maar ik was zelf een weekje op vakantie maar ik vondt het inderdaad leuk dat jullie mij niet vergeten waren en wel een kompliment voor mij dat ik maar een paar dagen ouder ben dan jou ria maar daar geloof ik niets van want wij(ard)schelen dacht ik 3 jaar of is jou ria zoveel ouder maar een ieder geval bedankt en groetjes van je Tante haha (dat staat zo raar )

  • 09 Oktober 2010 - 19:53

    Ria:

    Zo ik zie dat jullie weer veilig thuis zijn nog bedankt voor jullie felicitatie sorry dat ik nu pas reageer maar ik was zelf een weekje op vakantie maar ik vondt het inderdaad leuk dat jullie mij niet vergeten waren en wel een kompliment voor mij dat ik maar een paar dagen ouder ben dan jou ria maar daar geloof ik niets van want wij(ard)schelen dacht ik 3 jaar of is jou ria zoveel ouder maar een ieder geval bedankt en groetjes van je Tante haha (dat staat zo raar )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ard & Ria

Te veel reisplannen, te weinig reistijd.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 138512

Voorgaande reizen:

30 Mei 2014 - 17 Juni 2014

Spanje 2014

02 September 2012 - 29 September 2012

Espana 2012

Landen bezocht: