Camping “De Foute Snor” - Reisverslag uit Saint-Aubin-sur-Mer, Frankrijk van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Camping “De Foute Snor” - Reisverslag uit Saint-Aubin-sur-Mer, Frankrijk van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Camping “De Foute Snor”

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

25 Juni 2011 | Frankrijk, Saint-Aubin-sur-Mer

Vrijdag 24 juni 2011; St.-Aubin-sur-Mer

7 Uur op, 8 uur tijden, de routine komt er weer aardig in. Gisteren avond werd het helaas geen Sex on the Beach voor mij maar een Zomby, ook lekker. Of Karel de nacht heeft overleefd weet ik niet, konden wij niet op wachten.

Na een voorspoedig ritje van zo’n 450 km kwamen wij aan op camping Cote de Nacre in St. Aubin-sur-Mer, onderweg was de temperatuur opgelopen tot 20 gr., meer niet, moeten het er maar doen. De zon prikte in ieder geval weer door de wolken heen.

Wij installeerde ons stalletje in recordtempo, omdat wij niet precies weten hoelang wij hier blijven Maximaal 11 nachten ?) reserveerden wij voorlopig 4 nachten. Twee dagen geleden ontvingen wij de eerste signalen uit het oosten dat John & Carla niet al te best weer hadden op hun 2-weekse brommervakantie in Duitsland en in de Eifel gestrand waren. Ze opperde het idee maar naar Normandie te brommen om de zon te zoeken (bedoelde natuurlijk, om Olm te zoeken, na een paar jaar heerlijk met ons op vakantie te zijn geweest, valt het natuurlijk toch tegen als wij er niet bij zijn).

Resultaat, nadat wij geïnstalleerd waren, de Hyper-U met een bezoek vereerd hadden, belde John met foute snor en aanzwellend sikje, op dat hij bij de poort stond. Bleken ze, na alle St. Aubin-sur-Mers in West Frankrijk bezocht te hebben, hier in het dorpje een lieflijk Chambre d’Hootje gehuurd te hebben, heel knus allemaal.

Vanavond onze zalm, bier, cola, whisky, rosé, rode wijn, aardappels, groente, koffie, likeur, koek en wat al meer maar gedeeld, ja zo zijn wij. Was wel gezellig, is ook onbetaalbaar. Zij blijven hier nog wel even hangen, dus nog maar een beetje zalm, bier, cola, whisky, rosé, rode wijn, aardappels, groente, koffie, likeur, koek enz., extra inslaan.

Morgen uitslapen, wasje draaien, bootschappen doen (zalm, bier, cola, whisky, rosé, rode wijn, aardappels, groente, koffie, likeur, koek) en ….. Sunny van Jeroen overnemen, hun huis is hier slechts 11 km vandaan, hond in ’t bakkie.

Tot olms…

• 25 Juni 2011 - 09:52

HeMa:

Heerlijk onverwachts bezoek, dat zijn de gezelligste bezoeken, lekker alle resten opeten en drinken dan is er tenminste weer een reden om zo'n grote super-U binnen te gaan.
    Hier verzuipen we kan niet begrijpen waarom want er is al water genoeg in de weerribben, kan ook niet begrijpen waarom ik het toch leuk vind om met dikke sokken en trui en af en toe een klein lekje in de voortent, te kamperen.
    Alleen maar Friezen met een oorbel in, om ons heen die hard de radio aan hebben met meezingers zoals ketelbinkie etc. maar gelukkig gaan die morgen allemaal weer vurt.
    Jullie nog veel plezier