Dubbel Sunny. - Reisverslag uit Saint-Aubin-sur-Mer, Frankrijk van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Dubbel Sunny. - Reisverslag uit Saint-Aubin-sur-Mer, Frankrijk van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Dubbel Sunny.

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

26 Juni 2011 | Frankrijk, Saint-Aubin-sur-Mer

Zaterdag 25 juni 2011; St.-Aubin-sur-Mer

Voor de laatste maal onbezorgd opgestaan, morgen is het weer “hondje uitlaten” en rekening met het beest houden, maar ach, je hebt er ook een hoop gezelligheid aan.

Voor het ontbijt de was weggebracht en dan loop je langs het bakkertje op de camping en ja, dan is een croissant en een baqquete snel gekocht, wat ruikt dat lekker op een lege maag. Smaakt ook goed trouwens.

Na het ontbijt langs de kust naar Ouistreham gereden, leuke badplaats met af en toe een ferry richting Engeland. Vervolgens via de Hyper U om ons avondeten in te slaan, Surf & Turf, oftewel een goeie steak aangevuld met grote garnalen en dat ’s avonds allemaal op de Schottel Braai, ’t kwam helemaal goed. Overdag hadden wij vandaag 25 graden en volop zon.

In de middag melde Jeroen dat hij in Ver-sur-Mer was aangekomen en dat Sunny naar ons verlangde dus reden wij de 12 kilometer langs de kust naar hun 2 dorpen verder gelegen huis aan de kust. De familie Neven (pa, ma, zoon Falko + Jeroen & Sabine) hadden een voorspoedige reis gehad en hadden zelf al koud bier en rosé en wij namen er dan maar gezamenlijk een neut op. ’t Was nu al gezellig en dan moeten wij daar morgen nog gaan BBQ-en, weer helemaal goed.

De avond (en ochtend) verder doorgebracht met John & Carla die om 22.30 uur weer naar hun schattige stulpje wandelden, slecht 5 a 10 minuutjes van ons vandaan.

Zondag 26 juni 2011; St.-Aubin-sur-Mer

Jassie, van harte gefeliciteerd met je 22 ste verjaardag. Wij hebben gebak, drank, geen slingers maar maken er wel een feestje van. Temperatuur vandaag 30 gr., morgen 33 gr.

Tot olms…

• 26 Juni 2011 - 08:46

HeMa:

van HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON, gelukkig geef je ons een reden om vandaag een feestje te vieren, tweede reden is dat eindelijk de zon schijnt en het tropisch gaat worden en we nog 2 dagen hebben voordat we weer naar Heiloo gaan voor de oppas.
    Jullie verslagen geven ons steeds meer reden om september toch mar in Frankrijk door te gaan brengen.
    Op dit moment lijkt ons veldje wel een beetje op Cornorationstreet, we zitten tussen de asoos van Laeuwarden, gisternacht om 1 uur nog steeds ketelbinkie, en dan het Friese gelal er tussen door..
    Wat een heerlijk beest is Sunny, mocht je eens een oppas probleem hebben, hij mag komen hoor.
    Ik ga de kaart eer eens even bij pakken om jullie locatie op te zoeken.
    Nog veel surf en turf plezier, wij hadden gister een heerlijke ribeye maar hij moest in de pan ivm kou en ontzettende hoosbuien,maar lekker was het wel.
    groetje

• 26 Juni 2011 - 08:53

CaJa.PasAntx-E:

Zo juist je"olmwaarbenjij.nu" op de normale directe wijze ontvangen; weer bedankt en voor vandaag wat extra lekkers toegewenst ivm met 22 jaar Jasper. Heel hartelijk Gefeliciteerd en vooral veel gezond- en wijs-heid. Goed te vernemen dat jullie eindelijk heel goed weer hebben-
    Net als gisteren gaan wij straks weer naar ons vaste strand-stekkie ( raar maar waar ) in Frankrijk
    tussen Saint-Jean-de-Luz en Guéthary. Vandaag is ons nog 5 graden meer warmte toegedeeld dan gisteren. Maar we ziten onder bomen en 5 parasols. Arme gewone Spaanse volk in Sevilla moeten vandaag lijden onder ca. 42ºC. Dus hier met 35ºc een stuk frisser ?! Wensen je een heel fijne dag met familie, vrienden en Sunny-boy. Volgens de foto´s heeft hij het eveneens best naar z´n zin
    op z´n honden-AOW leeftijd. Allen heel hartelijk en lief gegroet, Camina en (o)pa Jacobo.
    P.S. Zullen vandaag een extra flesje sidra innemen, alsmede C- een neutje Chinchon

• 26 Juni 2011 - 08:56

Corrie:

Ook van ons: van harte gefeliciteerd met Jasper!! Heel vervelend allemaal al dat lekkere eten en drinken!! En jullie boffen gelukkig met het weer, het wordt steeds warmer!! Hier wordt het ook een paar dagen warm, maar het is nu nog steeds bewolkt! Nog heel veel plezier, eet smakelijk, en proost!!!