Zon en (te veel) wind. - Reisverslag uit Saint-Aubin-sur-Mer, Frankrijk van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Zon en (te veel) wind. - Reisverslag uit Saint-Aubin-sur-Mer, Frankrijk van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Zon en (te veel) wind.

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

30 Juni 2011 | Frankrijk, Saint-Aubin-sur-Mer

Woensdag 29 juni 2011; St.-Aubin-sur-Mer

Om half negen rolde wij ons bed uit en konden wij, wederom in de zon buiten ontbijten. Door de koude wind werd het niet echt warm maar wij moeten het er maar mee doen. Na een klein rondje oostwaarts langs het strand gereden te hebben (o.a. over de Pegasus Bridge nabij Caen) belanden wij bij de Hyper-U voor de nodige inkopen.

In de middag een beetje bij liggen bruinen en wat gelezen. Tegen zessen arriveerde de fam. Neven met Jeroen om bij ons te BBQ-en. Vlees was goed, toebehoren ook oké, helaas liet de temperatuur het afweten en was het bar koud onder de luifel. Fleecedekentjes, wanten, mutsen, alles haalden wij uit de kast om ons 7-enen een beetje op temperatuur te houden, maar echt warm werden wij er niet van.

John & Carla zijn ondertussen veilig aangekomen in een dorpje vlakbij “het andere St. Aubin-sur-Mer” en logeren in Hotel du Casino, of ze hebben morgen een ander huis of wij zien ze volgende week liftend langs de autoroute staan.

Tot olms…

• 30 Juni 2011 - 10:07

CaJa.PasAnt.-E:

Olm relaas weer prima ontvangen. Jammer dat het weer dus eventjes tegenzit. alhoewel de mannelijke jeugd het blijkbaar ( stoer voor de foto, morgen hoesten! ) toch nog warmpjes heeft.
    Zoals al die Engelse toeristen rond de kerst in Benidorm er stoer bloot bijlopen, edoch duidelijk gevuld met de nodige in Spanje nog goedkope antivries. Nu krijgen alle bloterikken in Barcelona
    een stevige bekeuring als ze in de stad Topless kuieren.
    Die Pegasus brug heeft toch veel te maken met wat opmars opontheid op langste 6/6 oorlogsdag in de geschiedenis ? Sta me iets bij van een film en enkele helden die daar tamelijk onderscheiden werden!
    Hopen snel weer wat zonnige plaatjes te zien. Dehalve warme groetjes uit weer beetje opwarmend baskenland, CaJa.

• 30 Juni 2011 - 20:56

Ruud:

Hoi Ard,

De Hulk van Madurodam heeft dus baars gevangen in Frankrijk. Weten we
    gelijk waard die jongens uithangen want hier in de Europoort is het nog hééééél
    erg mager.............

Gr. Ruud