Dag 21 - Reisverslag uit Clearwater Beach, Verenigde Staten van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Dag 21 - Reisverslag uit Clearwater Beach, Verenigde Staten van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Dag 21

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

24 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Clearwater Beach

Donderdag 23 augustus 2007

Gisterenavond inderdaad het ruime sop gezocht en gevonden. Na het inschepen, Jeroen in de buurt van een emmer geposteerd en heerlijk 1,5 uur rondgedobberd. Was erg mooi, prachtige zonsondergang, het verlichte Clearwater Beach vanaf zee zien was heel leuk, gratis drank was goed verzorgt, het weer zat mee er was echter één klein smetje. De hele dag had de schipper dolfijnen gezien en nu wij aan boord waren, zijn ze er niet. Afgaande op de sterke verhalen van de schipper en de info die wij thuis van B&M&M meekregen meosten ze er toch echt zijn (geweest ??). Nou ja, de trip was leuk en wij kregen tickets voor een "new free ride".

De dag vandaag was weer even saai, shoppen, zwemmen, eten, drinken, lekker relaxed dus.
Welwas het niet zo warm meer, graadje of 32 en sluierbewolking. zeg maar gerust koel, voor hier dan.

Om 5 uur stonden wij weer op de kade voor een hernieuwde zoektocht naar dolfijnen. Eerst voeren wij weer door de baai waar enkele bekende artiesten een optrekje hebben, o.a. Tom Cruise, Hulk Hogan, Mel Gibson en Julia Roberts. Zou daar de naam Ard Verolme hier tussen misstaan, zeg nou zelf...... ???

Wij waren nog niet eens in open zee toen wij de eerste dolfijnen zagen, door de hekgolf van de boot sprongen zij uit het water. Een half uur lang speelden de dolfijnen rond ons schuitje en toen was het alweer tijd terug om te gaan, jammer. Positief was ook dat onze oudste gedurende beide zeereizen weer wat zeebenen heeft gekregen dus kan hij met een gerust hart weer met de Mijntje mee (Bert, bel maar vast voor de gul, hij heeft weer praatjes)

's Avond eten bij Smokey Bones, daar hebben ze toch lekkere spare ribs, de zg. Baby Back Ribs, zo hebben ze ze niet in ons landje. Na het diner doen de boys weer het zwembad in, zijn wij senioren aan de koffie en gaat Jeroen straks weer op jacht naar een haai.
Nog maar 1 volle dag en dan is het weer koffers pakken, 't leven kan hard zijn,
Groeten,
Ard + fam.

• 24 Augustus 2007 - 02:07

Jasper:

Ik wil nog even toevoegen dat ik zojuist ook mijn eérste katvis heb binnengehaalt.
    Ard zit nu aan zijn bud, ria aan de pina colada en jeroen en ik aan een glaasje fris. (stomen Amerikaanse alcholwetgeving!)
    En met deze worden sluiten we deze heerlijk zwoele zomerse avond af.

Groetjes Jasper.

• 24 Augustus 2007 - 06:22

Corrie:

Wat is het snel gegaan, dit soort vakanties zouden een paar weken langer moeten duren! Leuke foto met zijn viertjes, lekker bruin allemaal! Geniet nog van de laatste uurtjes! Groetjes Ruud en Corrie

• 24 Augustus 2007 - 09:31

CaJa.M-E:

Dol-fijn dat je op de valreep toch nog die mooie vissen van zeer nabij in het grote vrije dolphinarium kon zien.
    Stulpje wat je daar gaat aanschaffen kun je de schuilnaam geven van " LOS OLMOS "
    We houden het absoluut voor onmogelijk dat Nl-kids een kamer in zo´n verwoeste staat achter laten. Nemen dus aan dat oorzaak ligt bij plotseling afgegeven algemeen alarm van "MAKRELEN ONDER DE KUST". Of je liep over een hotelgang en zag daar door een openstaande deur een kamer van iemands anders kinderen ?
    Toevallig net zo oud als jullie boys.
    Warme groet uit verregend Madrid.
    Nog veel plezier die laatste VS-uurtjes en goede retourvlucht, C+J

• 24 Augustus 2007 - 10:49

Wito:

Nog even op de valreep een berichtje. Waren (zijn ) telaat voor jullie feli citatie te zenden voor 25 jarige huwelijksdag maar beter laat dan nooit. Wij zaten een paar dagen onze huwelijksdag (45 jaar) in vierhouten te vieren met heerlijke fietstochten door de prachtige heide.
    Gisteren met de helft van de kinderen en kleinkinderen + adrie en ria naar Maduradam geweest , ook heel keuk hoor en precies de goede temp. dus heerlijk.
    Ik lees dat jullie huwelijks reis er ook op zit. Wij wensen jullie een hele goede terugvlucht en bedankt voor de mailtjes. Wie weet tot een keertje thuis.
    Lieve groeten Tom en Wil

• 24 Augustus 2007 - 15:12

Bert:

mijn bericht werd niet geacepteerd stom he .

• 24 Augustus 2007 - 16:03

Hema:

Hallo genieters, deze genieters zijn om 4 uur thuis gekomen vanuit een ontzettend, mooi, lekker,leuk, warm, gezellig Rome.
    Mijn verslag probeer ik vanavond te plaatsen.
    Jullie bedankt voor de leuke verhalen en foto's we hebben er van genoten
    Hele goede thuisreis en groetjes van

Marian en Henk