Dag 22 - Reisverslag uit Clearwater Beach, Verenigde Staten van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Dag 22 - Reisverslag uit Clearwater Beach, Verenigde Staten van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Dag 22

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

25 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Clearwater Beach

Vrijdag 24 augustus 2007

De laatste dag is super relaxed doorgebracht aan/in het zwembad. De ochtend begon met wat sluierbewolking welke aan het einde van de dag overging in wat dikkere bewolking. Uiteraard bleef de temperatuur boven de 30 graden. Aan het eind van de dag kwamen er inktzwarte wolken aan, begon het wat te waaien en hebben wij zelfs enige regendruppels mogen begroeten. Dit mocht echter géén naam hebben want ze verdampten in no-time.
Later vlogen er rondom ons heen enorme bliksemflitsen, mooi om te zien en gelukkig allemaal redelijk op afstand, wij konden in ieder geval gewoon doorzwemmen.

Ons laatste etentje was bij Shell, het visrestaurant waar wij in het begin van de week ook waren geweest, het smaakte wederom uitstekend.

De planning voor morgen : 10.00 uur USA tijd weg uit het appartement, dan naar Orlando waar wij ons om 14.30 uur moeten melden. Indien er nog ruimte in de koffers is gaan wij nog even wat Outlet stores bezoeken om goedkope, merkkleding aan te schaffen. Uiteraard mogen wij niet vergeten onze Caravan in te leveren, doen wij tenslotte elk jaar. Om 17.00 uur (23.00 uur bij u) gaan wij de lucht in om o.o.v. zondagochtend om 07.40 uur (bij u en ook bij ons) te landen. Voor de fanatici onder u, vluchtnummer is MP 632.

Namens Ria en de mannen willen wij iedereen bedanken voor het meebeleven van onze vakantie en de vele, leuke, spontane, reacties. Wij hebben er van genoten, ik hoop u ook, al was het dan maar op een schermpie.

Een laatste groet vanuit de VS en, wie weet, tot spoedig,

Ard, Ria, Jeroen & Jasper.

ps. .....en nou op naar Sunny

• 25 Augustus 2007 - 07:15

Hema:

Fijne vlucht en ik mag hopen dat de afhalers een aanhangwagen bij zich hebben.

WELKOM THUIS

• 25 Augustus 2007 - 07:57

Bert :

de laatste loodjes,nog even het bollekke erbij om alles te regelen voor vertrek, zeulen met plastiek tassen een pet uit de states en al zulk zaken , en dan de terug reis .Ard wat zal je slapen !!!!!!het is toch donker.doei en we zien jullie spoedig en sun ook

• 25 Augustus 2007 - 18:31

De Pooters: