Proefkamperen 13 t/m 18 mei 2008. - Reisverslag uit Groenlo, Nederland van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Proefkamperen 13 t/m 18 mei 2008. - Reisverslag uit Groenlo, Nederland van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Proefkamperen 13 t/m 18 mei 2008.

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

17 Mei 2008 | Nederland, Groenlo

Met het oog op de komende zomervakantie werd het hoog tijd om onze caravan en auto uit te proberen. Na een jaar kampeerloos op vakantie te zijn geweest kochten wij verleden najaar een andere caravan. Nadat wij deze hadden opgehaald stond hij binnen 20 uur alweer in de stalling waardoor wij eigenlijk al weer waren vergeten waar onze zuur verdiende Euro's nou ook al weer aan uitgegeven waren.

Dinsdag jl. de nieuwe combinatie aan het rollen gebracht in de richting van Groenlo alwaar wij nog een aardige camping wisten, Marveld recreatie. Rijden ging nog prima, de caravan lag er strak achter en power genoeg. Oké, dat geeft alvast vertrouwen voor de zomer. Samen met onze goede vrienden Bert en Marrie met hond Duke kwamen wij rond 12.00 uur aan op de camping.

Van dinsdag t/m donderdag geweldig weer, volop zon en inmiddels rood verbrand, alleen niet op zo veel plaatsen als mijn illustere reis oom en tante die ergens in het Franse land rondtuffen.
Onze Sunny heeft Duke ondertussen in de Slinge (ja die is hier ook) leren zwemmen dus dat probleem is ook opgelost.

Bij het uitproberen van diverse zaken bleek de luifel niet helemaal waterdicht te zijn, ontbrak er een tochtstrip en wielflap, hebben de vorige eigenaars de luifel waarschijnlijk alle dagen vastgehouden want rubbers en haringen waren er bijna niet en scheerlijnen al helemaal niet. Verder is de caravan perfect, zelfs slapen gaat al meteen goed.

De ontbrekende zaken hebben wij bij mega-camping-store Obelink in Winterswijk aangevuld dus kunnen wij zo langszamerhand alles een vast plekje geven alvorens wij over 4 weken op vakantie gaan. Vandaag gaat het geplande bezoek van onze Ridderkerkse vrienden John en Carla niet door aangezien het gisterenavond om 21.00 uur is gaan regenen en het dat nu nog doet en om nu een hele dag hier met zijn vieren te lopen soppen is ook niet alles.

Planning is om zondag, misschien zaterdag, weer naar huis af te reizen om nog een paar weken te buffelen. Vrijdag 13 juni beging dan de echte vakantie met, als het lukt, weer de berichtgevingen omtrent ons wel en wee. U ziet het, Olm is weer on line, tot later.

• 16 Mei 2008 - 16:36

Jasper:

Geinig berichtje pa,
    Ik zie al dat je aardig Rood gebakken bent, Slaapt sun al op je bed?

Jasper

• 17 Mei 2008 - 14:57

Hema:

Het tuffen door het Franse land zit er weer op, en wij zijn ook weer helemaal zoals het in het Barendrechtse wel zal moeten
    Leuk dat jullie er ook weer op uit zijn, al is het maar een weekendleeker uitproberen.
    Wij gaan jujllie weer volgen, ons eerste kampeeruitje wordt de laatste 5 dagen van mei, dan gaan we naar Friesland wadlopen met nog 46 andere collegae van mij.
    Tot horens