Je hebt van die dagen … - Reisverslag uit Laguna Niguel, Verenigde Staten van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Je hebt van die dagen … - Reisverslag uit Laguna Niguel, Verenigde Staten van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Je hebt van die dagen …

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

05 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Laguna Niguel

Maandag 04 okt. 2010

Om 7 uur opgestaan, regent het, moet niet gekker worden. Het programma omgegooid, zag er nu zo uit :
3 kwartier rijden om te winkelen bij de Outlet Stores in Carlsbad, weer 3 kwartier rijden om te winkelen in een grote Mall in Laguna Hills en dat allemaal met regen, kortom, gewoon een waardeloze shitdag, daarvoor wil ik geen 2x 12 uur in een vliegtuig zitten.

Iedereen vind dat hij/zij vandaag geslaagd is, nou ’t zal wel.

Morgen nieuwe poging voor Disneyland.

Tot olms…. met mogelijk weer wat schrijf inspiratie

• 05 Oktober 2010 - 05:56

Nike Liefhebber:

De groote vraag is natuurlijk welk van de heren word gelukkig gemaakt met dat mooie paar nikes!
    Is dit de totaalvangst van iedereen bij elkaar, of alleen van Ria?

Sterkte met het in de koffer te krijgen.

• 05 Oktober 2010 - 07:34

Rina En Jan :

Niet te sommer Ard. Wij denken dat je 80 procent kans hebt dat Pluvius jullie op vrijdag met tranen, misschien veel, in zijn ogen in Nederland met open armen zal ontvangen.

• 05 Oktober 2010 - 08:15

HeMa:

Zo daar zijn we weer, we zijn nu bezig om jullie reisverslagen van de afgelopen 2 weken te lezen en ik moet zeggen het is genieten, een verschil met de vakantie die wij achter ons hebben, dat was rust rust en nog eens rust en van jullie avontuur en dat is heerlijk, ik moet zeggen dat er wel een goed evenwicht is bij jullie de mannen aan het kuren en de meisjes aan het shoppen, wat me dan tegenvalt is dat die meisjes niet een heel klein kuurtje bij botox aan de beach mogen doen van jullie, veel plezier verder al maak ik me daar helemaal geen zorgen over.

groetjes Marian en Henk

• 05 Oktober 2010 - 08:16

Hema:

Nog even een reactie,hebben jullie een vrachtvlucht besproken?????

• 05 Oktober 2010 - 08:58

CaJa.PasAntx-E:

Beetje somber verslag.
    Over de hele wereld zijn vrouwjes gek op winkelen.
    Kopen dan ook vaak dingen die ze nooit gebruiken. Tijdens verblijf in Holland heel lang geleden troffen we op zaterdag morgen bij de V&D,neef aan,verveeld leunend tegen een pilaar.
    "Ha die Jan" riep ik uit,
    "Wat doe jij hier?"
    Met een schagrijnig gezicht zei hij somber:
    "Ik sta hier iedere zaterdagmorgen van 11h30 tot 12h50 !".
    Zijn jullie niet bang voor overgewicht kosten?
    Dat kan wel eenss oplopen,zoals we merkten bij een KLM vlucht uit Bangkok in 1980. Alvast goede terugreis gewenst,
    C+J

• 05 Oktober 2010 - 10:12

Pauline:

Hey Ard

1 x per jaar ...1 dag...... en?????
    ja voor jou verschrikkelijk maar goed je hebt je staande weten te houden en het oude gezegde verteld ons na regen komt zonneschijn.
    Volgens de berichten krijgen jullie nog een paar mooie dagen, dus kop op man.
    fijne dagen nog en veel zonneschijn.