Inpakken en niet wegwezen - Reisverslag uit Saint-Aubin-sur-Mer, Frankrijk van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Inpakken en niet wegwezen - Reisverslag uit Saint-Aubin-sur-Mer, Frankrijk van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Inpakken en niet wegwezen

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

04 Juli 2011 | Frankrijk, Saint-Aubin-sur-Mer

Maandag 04 juli 2011; St.-Aubin-sur-Mer

Helaas, voor het slapen gaan, helemaal in de pan gehakt met kolonisten, in ieder geval bleef de overwinning in de familie.

Na een relaxt ontbijt tufte Jeroen en Sabine om half 10 het pad af om in de loop van de middag, veilig en wel, in Lekkerkerk te arriveren. Wij voor de laatste maal ge-Hyper-Uut, proviand voor de thuisreis en wat snoepgoed voor de jongste telg.

’s Middags nog maar eens een beetje bijgekleurd, het weer was dan ook opnieuw prima, iets minder wind, strakblauwe lucht en volop zon. Tsjonge, wat hebben wij toch een mazzel met het weer, 3 weken zon, oké, hebben hem een beetje moeten zoeken maar dan heb je ook wat.

Vanavond nog even over de boulevard geslenterd voor een kopje koffie, nou dat lukte dus niet. Overal waar je gaat zitten wordt je geacht mee te eten, nou dat hadden wij dus al gedaan. Dan maar “thuis” koffie.

Het wordt tijd om hier op te krassen, wij zijn nu bijna de oudste van de camping die, op een paar plaatsen na, vol is. ’t Is dan ook druk op “ons” pad.

Morgen 07.00 uur op, bestemming ergens naar het noorden. Hebben al een idee waar de bestemming ligt, u hoort/leest het wel.

Tot olms…

• 05 Juli 2011 - 07:25

HeMa:

Goede thuisreis gewenst, maak er nog wat leuks van onderweg zie je nog genoeg Hyper-U's

• 05 Juli 2011 - 09:10

CaJa:PasAntx.-E:

Bedankt voor korte relaas. Inderdaad tijd dat je van stekkie verwisselt. Hier in ons dorp kun je de hele avond op elk terras een bakkie doen. In touristen-plaats San Sebastián niet. Zeer begrijpelijk.
    Restaurants betalen hoge huurprijzen aan de gemeente voor terrasruimte. Komen daar om 19h00
    paar buitenlanders; bestellen bakkie leut en zitten daar dan tot 22h00 mee voor hun neus. Omzet
    kastelein pakweg €.5,-- ?. Paar eters leveren makkelijk €. 60,-- op ?! Goede verkas-reis gewenst.
    Tot het volgende avontuur, Gr.Capa.