Eén lange siesta - Reisverslag uit Miami Platja, Spanje van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Eén lange siesta - Reisverslag uit Miami Platja, Spanje van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Eén lange siesta

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

06 September 2012 | Spanje, Miami Platja

Donderdag 06 sept. 2012

Gisteren verder een lekkere luie dag gehad, ’s avonds gezellig geborreld, gegeten en weer geborreld met Tom en Wil. Daarna tegen twaalven, op de klanken van, de lokale DJ de luikjes toegedaan. Ria herkende in de klanken de muziek van Danny Vera, zo zie je maar waar al dat voetbal kijken zoal goed voor is.

Vanochtend alles weer in low gear, ’s ochtends eerst een paar uurtjes naar het strand, Ria uiteraard in haar nieuwe antikeien, ultra sportieve, badschoentjes voor de enorme kiezeltjes die er over een strook van 40 cm liggen. Tegen enen steekt hier dagelijks de wind op, heerlijk briesje bij “onze” 30 graden.
In de middag even een baantje trekken in het zwembad en de dag is weer om. Heb vandaag zowaar niet getankt, ja ja, valt dat een keer mee.

Info voor Jas, wil de rest dit aub niet lezen, dank voor uw begrip.
Jas, wij hebben prijzen (jawel meerdere) gewonnen in de Postcodeloterij, weer 2 bakjes ijs, de bonnen komen vanzelf met de post en, hou je vast, 2 repen chocola van Tony Chocolony, ook deze komen, uiterlijk 12 sept. ! door de brievenbus binnen vallen. Op nadrukkelijk verzoek van je ma : N I E T O P E T E N !!!!!
Normaal blijf je na het winnen van een prijs langer weg, je moeder overweegt eerder naar huis te vliegen.
En ik, tsja, ik ben niet zo op zoet, ga wel weer aan de nootjes, adios.

Voor Wil & Jeroen, hou vol die laatste dagen, wij zweten met je mee (maar vullen het verloren vocht uiteraard meteen weer aan)
Tot olms….

• 06 September 2012 - 20:19

Pauline:

Wrijf het maar lekker in, rond 13.00 uur een heerlijk briesje klint zo bekend,
    En dan baantjes trekken in het zwembad, mag hopen over de gehele
    Breedte of te wel hel lange stuk, want voor je het weet ben je begin
    Oktober weer druk in de weer met Sonja!!!
    Maarja, het is allemaal zo lekker he, en zo relaxed.
    Morgen strandwandeling???

Adios

• 06 September 2012 - 20:20

Pauline:

Wrijf het maar lekker in, rond 13.00 uur een heerlijk briesje klint zo bekend,
    En dan baantjes trekken in het zwembad, mag hopen over de gehele
    Breedte of te wel hel lange stuk, want voor je het weet ben je begin
    Oktober weer druk in de weer met Sonja!!!
    Maarja, het is allemaal zo lekker he, en zo relaxed.
    Morgen strandwandeling???

Adios

• 07 September 2012 - 09:01

Willeke:

Zweten idd cv deze week doodverklaard gelukkig word er op dit moment al een nieuwe geplaatst :-))

Jullie foto's liegen er niet om wat een heerlijk plekje :-))
    Geniet en wissel de whisky flessen een beetje af haha

• 11 September 2012 - 17:06

HeMa:

Wat een leuke gezellige foto's, voor wie verstopt ria zich achter die boom??
    Wij zijn op dit moment weer thuis na een tussenstop Almere en 3 uur sjouwen daar, nu wassen opnieuw laden en morgen weer naar Almere om verder te sjouwen
    En dan.............nog 75 dagen en dan is het 4 maanden zon,zee, strand en een lekker briesje bij een temp van rond de 30 gr. iedere dag Shrimps of ander lekker zeespul
    Dus genieten julle maar 3 dubbel van die paar weken, wij genieten hier gewoon mee