en wij bakken ze bruin - Reisverslag uit Miami Platja, Spanje van Ard & Ria - WaarBenJij.nu en wij bakken ze bruin - Reisverslag uit Miami Platja, Spanje van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

en wij bakken ze bruin

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

08 September 2012 | Spanje, Miami Platja

Vrijdag 07 sept. 2012

’s Ochtends naar L’Hospitalet gereden voor een enkele boodschap om vervolgens weer snel naar het strand te gaan. Vandaag aanzienlijk minder wind en de temperatuur tikt weer tegen de 30 gr. aan. Goed uit te houden dus.

Om een uur of 4 de 100 meter naar ons plekje overbruggen voor een koel drankje en het afspoelen van de zoute, zandzooi. ’s Avonds BBQ-en bij Tom en Wil met aansluitend Holland-Turkije bekijken. Niet geweldig, wel genoten van onze 010 boys. Heerlijk te zien dat die ouwe van Gaal zijn rare sprongen heeft afgeleerd en zich geen raad wist toen Bruine Bruno hem bijna vernietigde. Maar goed, hij heeft gegokt en gewonnen en daar ben ik eigenlijk best blij mee.

Zaterdag 08 sept. 2012-09-08

Op het gemakkie naar Cambrils en daar een beetje door de straatjes geslenterd en even langs de haven. Omdat onze favoriete buurtsuper dicht was (op zaterdag ?) maar even naar de buurman, de Lidl. Stonden al bijna op het parkeerterrein in de file met een leeg karretje.
’s Middags lekker bakken aan de Beach, het blijft dan ook steevast 30 gr. en de avond afgesloten met onze favoriete vakantiekost, shrimpies, heerlijk op de bakplaat.

Begrijp niet helemaal hoe het kan maar de camping is bijna vol, vandaag vooral aangevuld met Spanjolen. Benieuwd of die maandag naar school moeten. Dat ze hier weinig werken wisten wij maar als ze nou ook al niets leren …

Onze reisvrienden, de Pootertjes, hebben zich inmiddels gemeld vanuit Nouan-le-Fuselier, waar kenne wij dat van ? Morgen Carcassonne ??
Tot olms…

• 09 September 2012 - 00:33

CaJa-PA-E:

Hartelijk dank voor de 6 en 8 sept-OLM ( gelukkig niet te spannend ) luierende verslagen. Hopenlijk eten
    jullie niet teveel ingeblikte fabriek Oud Beijerland ballen gehakt, want de 100 kilogram-grens komt er met rasse schreden op je af. Leuk om nu ook wat fotoos te bekijken. Laat ook eens zien wat voor gezonde vis je eet.

Vandaag zijn we ook wezen kamperen op één van de jullie ook bekende strand en campings tussen St. Jean-de-luz en Guethary. In d e maand augustus was het daar volle bak, maar nu hadden we een prima perceel voor het kiezen. Duidelijk dat de vakanties voorbij zijn. Zelfs de kinderen gaan weer hun kennis vermeerderen ter eer en glorie van hun land zoals b.v. Spanje.

Logisch dat we heel wat afpraten over de crisis situatie en soms wordt de discussie wel eens wat erg heet als ik nuchter Hollands stel dat de crisis niet wordt veroorzaakt door Merkel, BCE-bank of andere trouwe
    EEG-geldverslindende regels in diverse landen.maar dat de ernstige situatie van Spanje al jarenlang aan het groeien is tot een explosieve climax. Het kon hier toch niet op. Paar vliegvelden bouwen met EEG-hulp
    á Euros 1.000.000.000 waar of per jaar 500 passagiers vertrekken en aankomen, of zoals in Castellon 0,0

Met heel wat smeergeld 1.000.000 huizen gebouwd zonder kapitaalkrachtige eigenaars, veel te veel eigen
    provincie-regeringtjes, etc. etc. Laten ze nu maar eens een flinke stap terug doen en beseffen dat je niet
    2.000 Eurootjes kan uitgeven als je er maar 1.800 verdient. Zo eenvoudig is het.

Apart zullen we je naar je normale e-mail adres paar kiekjes sturen van de camping waar we vandaag waren en morgen als het weer nog eventje zo aanhoudt weer heen gaan met schoonzus Julia en vrienden
    Tina en José Luis. Is van hier half uurtje rijden en iets wat we hier in de San Seb. omgeving niet zo keurig verzorgd kunnen treffen.

Wat is jullie volgende bestemming na het Cambrils luieren en genieten.? Je volgende berichten en plaatjes wachtende, Geniet en leef met volle teugen ( Heineken en J.B. ? )
    Liefs van Carmina en pa.

• 09 September 2012 - 20:44

Pauline:

Hoi zon- genieters,

Lekker he zo'n leventje he? Ik zeg altijd ik heb niets met de 4 jaar getijen
    Je bent een boffert als je in zo'n klimaat mag leven. Maar helaas krijgen wij deze week
    16 graden max. Of de elektrische deken van zolder komt is zeer reeel.
    Met Sun gaat alles goed, ik heb een zwak voor hem! En het blijft een feest
    Om hemm uit te laten, en s'middags een boterhammetje met hem te
    Eten. Dus geniet lekker, viva Espana. Xxx