Dag 23 en24 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard & Ria - WaarBenJij.nu Dag 23 en24 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

Dag 23 en24

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

26 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Zaterdag 25 en zondag 26 augustus 2007.

Rond 10 uur reden wij weg vanuit Clearwater Beach, onderweg op de dam (Causeway) tussen Clearwater Beach en Tampa zagen wij links en rechts nog wat dolfijnen in de baai zwemmen.
Na 1,5 uur kwamen wij in Orlando aan waar de tijd werd gevuld met winkelen in de z.g. Outlet Stores, alle dure merkkleding tegen afbraakprijzen.
Nike, Bèbè en Polo Factory Store waren de pineut, zij moesten de koopwoede van onze 3 Big-Shoppers ontgelden, maar goed, thuis heb je ook niks meer aan die Dollars.

Om 13.00 uur de auto laten vallen, kwestie van de parkeergarage inrijden, deur open doen, men pakt je sleutel af en je zoekt het maar uit. Lekker makkelijk hoor. Meteen op het parkeerdek voor het eerst in 3 weken weer een lange broek aangetrokken.
Na het eten van een laatste burger (Burger King, die hadden wij nog niet op onze lijst) en het kopen van een tax-free luchtje was het exact om 17.00 uur opstijgen.

De vlucht ging via de gehele Oostkust van de VS (Jacksonville, Savannah, Norfolk, New York, Boston) vervolgens Canada (Halifax, Labrador, géén Sunny’s gezien), ten zuiden van Groenland, Ierland en Midden Engeland (Manchester, Oxford).
Al met al een onrustige vlucht met heel veel, lichte, turbulentie, boven de VS links van ons zwaar onweer en niet slapen dus. Service van Martinair was weer prima, de jongens hadden de voorste stoelen waardoor zij extreem veel beenruimte hadden.

Om 07.33 uur landen wij op Schiphol waar je gewoonte getrouw weer lang op je bagage kon wachten. Carla stond al met ronkende motor te wachten en op even over 9 uur in de morgen waren wij weer thuis. Carla, hartelijk dank hiervoor.

Na een bakkie Hollandse koffie om 11.00 uur de koffer in gedoken (kunnen nu trouwens even géén koffer meer zien) en om 14.00 uur weer er uit om Sun op te halen. Zoals verwacht was hij weer bijzonder enthousiast om ons te zien …… maar niet heus. Blijkt alleen maar uit hoe goed ook hij het gehad heeft. Bert, Marrie, nogmaals onze hartelijke dank voor het oppassen.

Alle lezers bedankt voor het volgen en reageren en tot een volgende vakantie.

Ard, Ria, Jeroen & Jasper

• 26 Augustus 2007 - 19:11

Hema:

juliie ook bedankt en voor morgen en de komende maandenm veel werkplezier