onverwachts bezoek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard & Ria - WaarBenJij.nu onverwachts bezoek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ard & Ria - WaarBenJij.nu

onverwachts bezoek

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg Ard & Ria

10 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Vrijdag 10 april

Lekker uitgeslapen op weg naar een waterpompwinkel ten noorden van Apeldoorn. Na aanschaf hiervan even naar een grote supermarkt voor cola light, mager beleg, droge toast, japanse mix en meer van dat verhonger spul.

Terug bij de hut pomp in elkaar gezet en een wonder geschiedde, ondanks twee linkerhanden sputterde het water weer uit alle kranen.

Na een eerder ontvangen telefoontje tuften rond 1 uur John en Carla op hun uit de kluiten gewassen Zundapp 650 ons veldje op om, na een kwartier durende uitkleedpartij, een lekker glaasje water met ons mee te drinken. Inmiddels was het heerlijk weer geworden en kon de halsoverkop aangeschafte korte broek uit de kast gehaald worden.

Na even te hebben bijgebept nog een leuke boswandeling gemaakt met als bijzonderheid een addertje, nu eens niet onder het gras. Levensgevaarlijk zo’n bos, volgende keer maar weer een camping aan zee.

Om een uur of 4 bromde onze vrolijke vrienden weer richting het Ridderkerkse en bakten wij er nog heerlijk op los, lazen nog wat en verheugen ons op onze avondlijke uispatting, een glas rode, resp. witte wijn.

• 12 April 2009 - 08:03

Bert:

onverwachts de computer aangezet en wat zie ik OLM op vakantie.we wisten het wel maar door al onze beslommeringen weer vergeten.
    leuk he weer alles uitproberen en dan kom je toch weer enkele dingen tegen waar je niet op gerekend had.geniet er maar van het weer is vm. niet slecht volgens de verwachtingen ik heb s,avonds mijn ballontjes weer dus ook een poosje weg enne nu eieren zoeken zeker 1 per week he van sonja b groeten bert en marrie